גדו"י להוריו של מוישי קליינרמן: "עם ישראל כולו מתפלל עליכם"

נתי קאליש No Comments on גדו"י להוריו של מוישי קליינרמן: "עם ישראל כולו מתפלל עליכם"

הוריו של הנער מוישי קליינרמן עלו להתברך במעונם של מרן נשיא המועצת הגר"ש כהן ומרן הראש"ל הגרש"מ עמאר | הגרש"מ עמאר שליט"א נתן להורי הנער סגולה מיוחדת שיחזור במהרה | תיעוד מהביקור

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוריו של הנער מוישי קליינרמן שנעדר כבר 116 יום לאחר ששהה שבת במירון מלפני ארבעה חודשים, עלו להתברך מפיהם של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן ומרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים.

במהלך הביקור אצל נשיא המועצת נאנח מרן בכאב ובשתיקה ארוכה ואמר: "השם יעזור לכם, מה אני יגיד, עם ישראל מתחזק כולו בשביל שימצאו את הבן שלכם, בע"ה נתפלל שיתקבלו התפילות של עם ישראל". מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן שליווה את המשפחות בביקור ציין כי נשיא המועצת מתפלל בכל יום לשובו של הנער חזרה אל משפחתו.

כמו"כ בשיחה של מרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר עם ההורים אמר: "צריכים תפילות רבות, ואני בטוח שאתם מתפללים וכל ישראל מתפללים וישועת השם כהרף עין, יש דברים שנראים בלתי אפשריים אבל הכל תלוי ביד השם. אנו מבקשים שיחזור בריא ושלם להוריו ולמשפחתו וכל עם ישראל ישמחו בו, כולנו נמשיך להתפלל".

בדבריו ביקש הראשון לציון מההורים לקבל על עצמם לעשות סעודה ונשמת כל חי כסגולה לחזרתו של הנער, "אולי כדאי יש סגולה ידועה, אם כבודו יסכים יחד עם אשתו לקבל על עצמכם אחרי שימצא בריא ושלם, תעשו סעודת הודיה בעשרה אנשים ביום שלישי בשבוע, לכבוד הנביא הושע בן בארי.

הגרש"מ עמאר ביקש מההורים לומר יחד "אנו מקבלים עלינו לעשות סעודת הודיה להקב"ה לאחר שבנינו אברהם משה בן גיטל יחזור בריא ושלם בשמחה ובטוב לבב והסעודה תהיה ביום שלישי ביום ולכבוד הנביא הושע בן בארי, ובאותה סעודה נאמר נשמת כל חי בכוונה גדולה וניתן צדקה לעניים לכבוד רבי מאיר בעל הנס". לאחמ"כ ערך הראשון לציון תפילה מיוחדת לחזרתו מהרה.



0 תגובות